Måndagar är ju inte så dumma ändå

Nu har jag jobbat på nya jobbet i tre veckor, och jag börjar känna att jag vet vad jag gör. Ibland känner jag mig fortfarande väldigt vilsen och det HATAR jag. Jag vill ha kontrollen. Tappa aldrig kontrollen.
Nåja. Om en månad sitter jag förhoppningsvis här och skriver om hur jag har allt under kontroll... Hahaha
Måndagar och torsdagar slutar jag kl 12:15. Förstår ni? Jag börjar 9:15 och slutar tre timmar senare. Det känns som om man nyss kommit till jobbet, sen ska man hem igen. Jag klagar INTE! Det är underbart.
Jag har då två och en halv timme till mig själv innan jag ska hämta Lewis och det är guld värt.
Lewis fick pannkakor till middag. Han hade fått kinamat till lunch eftersom det var Kinesiska Nyåret och de hade fått prova på att äta med pinnar. Det verkade ha vart succé på Lewis skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0