Snart jul igen

Jag fattar inte riktigt att det snart är jul igen. Jag brukar vara ganska duktig med att handla julklappar och framför allt med att köpa smågrejer som jag kan lägga i Lewis kalender. I går morse vaknade jag halv fyra, kunde inte somna om, så jag gick upp och satte mig vid datorn och handlade åtminstone 2 saker på nätet åt honom.
Idag ska Brian iväg till MediaMarkt och handla den stora julklappen. Jag önskar att vi kunde köpa en hund som han önskar så innerligt.
christmas gift photo: gift llisallindsay030gif.gif

Annars önskar sig Lewis pengar i år. Vi har gett ett löfte att om han lyckas spara ihop 5000 kronor så bidrar vi med 5000 kronor och köper honom en speldator som han verkligen behöver. Vår gamla dator som han spelar Minecraft på laggar hela tiden.
christmas photo: Christmas llisallindsay7.gif

Idag blir det städning och sedan lite julpynt. Ikväll kommer fyra kära vänner från jobbet på middag.
Jag ska bjuda på kräftstjärtsoppa, mammas kalaskyckling och sedan fryst cheesecake. Receptet på kräftstjärtssoppan har jag fått av Kicki. Jag hoppas att jag kan göra den lika god som hon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0